Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/remontib/aptekireni.bg/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2854

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/remontib/aptekireni.bg/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2858

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/remontib/aptekireni.bg/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3708
Стрес, безпокойство, напрежение? Как да се преборим? - АПТЕКИ РЕНИ
Menu

Стрес, безпокойство, напрежение? Как да се преборим?

Стресът е изключително опасен враг не само за нашето здраве, но и за самочувствието, за привлекателната външност, за позитивните мисли и положителната нагласа към света. Стресовото напрежение в последно време оказва значително влияние на живота и всекидневието ни. Може да се каже, че стресът е станал начин на живот и навик. Използваме думата „стрес“, когато чувстваме, че всичко около нас ни идва в повече – пренатоварени сме и не сме сигурни, че бихме могли да се справим с натиска, на който сме подложени. Понякога напрежението ни кара да продължаваме напред и е нещо хубаво. Ако се замислим, без никакъв стрес животът би бил скучен. Когато обаче той започне да вреди както на психическото, така и на физическото ни здраве, се налагат мерки. Ето защо Ви предлагаме няколко лесни, но ефектни начини да се избавим от пагубното му влияние и да преодолеем слабостта и уязвимостта си:

  • Направете си масаж за повишаване нивото на вашата жизненост – добрият масаж е ефективен метод за релаксация и освобождаване от напрежението. Масажите ни правят по-жизнени, възстановяват силите ни и са изключително добър източник на положителна енергия.
  • Открийте Розмарина – това растение има ободряващо въздействие. Необходими са ви само няколко малки капки масло от розмарин, които трябва да добавите към водата във ваната. Ароматното масло подсилва, ободрява и съживява целия организъм. Има изключително силно въздействие върху нервната система и мозъка.
  • Изяжте една лъжичка мед за заздравяване на нервната система – независимо дали ще е намазан на филийка или ще се приема чист, медът е източник на голямо количество енергия. Плодовата захар, съдържаща се в него, отива директно в кръвта, което повишава концентрацията. Едновременно с това ензимите и витамините, които съдържа, заздравяват нервите и съпротивителните сили на организма, правят ви по-жизнени и бодри.
  • Открийте силата на медитацията и йогата – тишината, бавното дишане, съсредоточаването върху вътрешното ви аз, съчетано с йога практика гарантирано ще ви накарат да се почувствате в пъти по-спокойни и щастливи само след 10-20 минути занимания. Йогата има успокояващо въздействие и възпрепятства отделянето на повече от нормално количество киселини в стомаха.
  • Слушайте релаксираща музика за забавяне и балансиране на сърдечния ритъм – музиката оказва влияние върху сърдечния ритъм. Когато сме превъзбудени емоционално би било добре да послушаме поне за 20 минути бавна музика, за да успокоим страстите, вилнеещи в съзнанието ни. Сърдечният ритъм се синхронизира със спокойния музикален такт. Можете и да попеете малко. Това би подобрило настроението ви и би засилило имунитета на целия организъм, освобождавайки го  от натрупаното напрежение и всички насъбрани негативни мисли.
  • Спортувайте за тонус – спортът е най-добрият начин за разтоварване от стреса. Няма значение какъв спорт ще практикувате, важното е да спортувате. Движението, стимулира обмяната на веществата в нашия организъм, поддържа мускулите и ни кара да се чувстваме по-добре.
  • Пишете на ръка – писането на ръка е нещо, което е безкрайно релаксиращо и бързо може да ви избави от стреса. Така че вземете лист и молив и напишете, например, всичко положително, което може да се сетите за днешния ден, след което закачете листа на хладилника с магнитче. 
  • Направете си разходка в близост до река – течащата вода, шумът и мирисът от нея са особено релаксиращи и са една от най-добрите антистрес практики. Организирайте си 2-3 пъти седмично дори и кратки разходки и ще подобрите настроението си, ще повишите енергията си и ще сте много по-спокойни.
  • Рисувайте с водни бои – дори и да не сте добри в рисуването, самото държене на четка и рисуване на каквото и да е върху бял лист действа доста отпускащо на нервната ви система.
  • Направете подарък или добрина – подарете подарък без повод и вижте усмивката в лицето на човека срещу вас. Няма значение нито какъв точно подарък ще измислите, нито колко голяма е добрината, важен е жестът, който ще зарадва хората, а вас ще зарадва три пъти повече. 

 

Всичко изброено, съчетайте с ПОВЕЧЕ УСМИВКИ! Положителната нагласа и оптимизмът побеждават стреса и ни карат да се чувстваме по-уверени и сигурни в себе си. ОБИЧАЙТЕ без условия, радвайте се на живота, защото е кратък, а толкова прекрасен! Всичко е вътре в нас, просто го открийте и се отворете за ЖИВОТА, грабете с пълни шепи и ЩАСТИЕТО ще се превърне във ваш неизменен спътник, а стресът ще избяга надалеч! Пазете се и бъдете здрави!