Програма
ЛОЯЛЕН КЛИЕНТ на АПТЕКИ РЕНИ
Общи условия
Настоящите общи условия уреждат правилата за получаване и ползване на карта за ЛОЯЛЕН КЛИЕНТ на АПТЕКИ РЕНИ. Издател и собственик на картата са АПТЕКИ РЕНИ и картата може да се използва само в аптеки, работещи под търговската марка АПТЕКИ РЕНИ.
Kарта за ЛОЯЛЕН КЛИЕНТ на АПТЕКИ РЕНИ може да получи от всяко пълнолетно и дееспособно физическо лице, което има постоянен адрес в Република България. При получаването й той се съгласява доброволно с общите условия, както и с предоставянето и ползването на личните му данни от АПТЕКИ РЕНИ. За целта попълва съответната бланка за лични данни.
Какво представлява програмата за ЛОЯЛЕН КЛИЕНТ на АПТЕКИ РЕНИ?
Това е програма за лоялност, при която клиентите предоставят доброволно свои данни на АПТЕКИ РЕНИ и получават карта за ЛОЯЛЕН КЛИЕНТ. С тази карта могат да се събират точки при покупки на свободна продажба. Събраните точки дават възможност на клиента да получи отстъпка от сумата за плащане при бъдещи покупки, както и да получи безплатни продукти срещу тях.
Картата функционира на принципа на сумирането на стойността на всички покупки на свободна продажба. В програмата за ЛОЯЛЕН КЛИЕНТ на АПТЕКИ РЕНИ не участват лекарствени продукти, които се отпускат по лекарско предписание на основание Наредба № 28 от ЗЛПХМ, ал. 2, ал. 4.
Как се трупат точки?
Веднага след издаването на картата, клиентът може да ползва възможностите й за трупане на точки. При всяка покупка той е длъжен предварително да информира обслужващият го фармацевт, че има такава карта и иска да я ползва.
Независимо в коя АПТЕКА РЕНИ се правят покупки, точките, които се печелят, постъпват на едно място – в личната Клубна карта на съответния клиент. За всеки 1 лев покупки на продукти на свободна продажба, притежателя на картата за ЛОЯЛЕН КЛИЕНТ на АПТЕКИ РЕНИ получава 1 точка. Ако картата не се представи преди издаването на касовата бележка, добавянето на точки ще бъде невъзможно.
Как се използва картата ЛОЯЛЕН КЛИЕНТ?
Със събраните точки има възможност да се получат безплатно продукти от конкретен актуален каталог, предоставен от АПТЕКИ РЕНИ. Възможно е също и натрупаната парична отстъпка да се приспадане от дължимата сума.
Какви други възможности дава карта ЛОЯЛЕН КЛИЕНТ на АПТЕКИ РЕНИ?
Притежателите на картата получават право да получават информация за различни активности, събития, в които АПТЕКИ РЕНИ участват или организират, както и информация за месечни акции и промоции. За целта те трябва да дадат съгласието си при получаване на картата.
Какво се прави при изгубване/повреда на картата?
В случаите на изгубена, открадната или повредена карта, същата се блокира от датата на уведомяване в която и да е АПТЕКА РЕНИ. Новата карта се получава в същата аптека.
Карта ЛОЯЛЕН КЛИЕНТ на АПТЕКИ РЕНИ не е банкова карта или средство за разплащане.